~Mealshake Jawapannya~ Promosi Mei 2014

Kenapa Mealshake?

Jawapan lazim :
Dgn mealshakes,selera mkn anak saya semakin tinggi!
Seronok tengok mereka makan..

Jawapan saya :
Dengan mealshakes, saya dapat mengurangkan kos perubatan untuk anak2 saya(anak2 saya sentiasa sihat&cergas) ,juga mengekalkan kecergasan saya(menjaga&melayan kerenah anak2 saya yg lasak ni!)…

Promosi Mealshake harga kasih sayang ibu kepada anak!!!

Promosi Mealshake harga kasih sayang ibu kepada anak!!!

-Info Mealshake-
Mealshakes mempunyai kadar indeks glisemik (GI) yang rendah iaitu kurang dari 55 GI. Lazimnya makanan yang mempunyai kadar GI yang rendah terdapat dalam buah-buahan & sayur-sayuran. Kadar GI yang rendah dapat mencegah kanser, penyakit jantung & kawal diabetes. Kanak-kanak susah makan sayur kan? So, mealshakes adalah makanan tambahan yang terbaik untuk anak anda. Dapatkan segera!!

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk pertanyaan / konsultansi percuma berkaitan vitamin Shaklee hubungi Murni 012-657 8121 atau 012-429 8121.

Leave a Reply

