~Set Mendapat Zuriat Vitamin Shaklee~ :)

Masa ni baru lepas pantang lahirkan Luqman..hihi..

Masa ni baru lepas pantang lahirkan Luqman..hihi..


Ada org rezeki anak cepat…ada orang tidak…mcm Muni dah 3 setakat ni..bercadang nak tambah 1 lagi..ahaks..selalu pikir sape antara 3 anak ni akan jd peneman ibu dan babah kelak.. 🙂 Sedih je ayatkan?? InsyaAllah ketiga-tiga anak nanti jaga ibu ngan babah tau!

Bagi yang tercari-cari dan sedang berusaha untuk mendapatkan zuriat…jom kita tengok apa yang boleh vitamin Shaklee membantu anda..InsyaAllah!!

HUBUNGI MURNI UNTUK DISCOUNT!!!

HUBUNGI MURNI UNTUK DISCOUNT!!!


1. GLA Complex
2. Vitamin-E Complex
3. Zinc

PENERANGAN SETIAP VITAMIN ZURIAT SHAKLEE INI

GLA COMPLEX
Diamalkan oleh wanita. Terutamanya yang menghadapi masalah haid tidak teratur. Gamma Linolenic Acid (GLA) bantu wanita hasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti yang juga dikenali sebagai “Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)”. Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah & likat dan sangat2 membantu sperma berenang terus ke uterus, ke Tiub Fallopio, dan ke telur (ovum). Tambahan lagi, cecair serviks yang sangat subur ini juga akan membantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam Tiub Fallopio. Sekaligus akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tidak melakukan seksual semasa si isteri sedang subur (waktu ovulasi)

VITAMIN-E COMPLEX & SELENIUM

Terkenal dengan “vitamin seks”. Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel-sel baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain. Ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikal & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup kuat sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.

ZINC
Bagi kaum lelaki, zinc merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukan hormone testosterone, bantu kekalkan jumlah air mani, bantu kekalkan paras testosterone yang bersesuaian serta memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. Selain itu, zinc berperanan dalam proses pembentukan genetic, iaitu pada DNA (Deoxyribose Nucleid Acid). Secara keseluruhannya, zinc membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan zinc bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal, dan penyakit prostat. Zinc digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zinc akan melindungi sperma dan melawan bacteria dalam vagina.

Bagi yg belum ada rezeki kita berusaha dan bertawakkal..sebab Alhamdulillah ada cust yg dah berjaya pun dan ada yg telah dapat betulkan haid jugak! Jgn malu bertanya pada Muni ya!!!

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk pertanyaan / konsultansi percuma berkaitan vitamin Shaklee hubungi Murni 012-657 8121.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s